Інтерв’ю генерального директора компанії “Хліб Інвестбуд”

Як і для всіх учасників зернового ринку, поточний маркетинговий рік видався для нас досить напруженим і трудомістким. По-перше, ми поставили для себе досить високу планку показників по торгово-закупівельної та експортної діяльності. По-друге, почали освоювати нові напрямки діяльності в рамках інтегрованих проектів Державної продовольчо-зернової корпорації, в тому числі, з виробництва та просування на ринках готової продукції. І по-третє, потрібно було показати, що вихід нашої компанії на зернові ринки і досягнуті за підсумками 2010/2011 МР результати не були випадковістю або наслідком суб’єктивних факторів. По більшості позицій плани «Хліб Інвестбуду» на цей маркетинговий період будуть реалізовані. Хоча є і проекти, які дадуть результати тільки в наступному сезоні.

Як працювалося компанії на внутрішньому ринку? Які результати закупівельної діяльності?

Умови роботи «Хліб Інвестбуду» нічим не відрізнялися від інших компаній, що діють на ринку. Ми в тій же мірі отримали можливість скористатися плодами щедрого врожаю зернових, як і відчули на собі всі несприятливі чинники у вигляді експортних мит, проблем з логістикою і перепадами кон’юнктури на зовнішніх ринках. В цілому, за підсумками 2011/2012 МР ми виходимо на показник загальної закупівлі на внутрішньому ринку в обсязі 4,2 ​​млн. Тонн зернових. Цей обсяг включає в себе більше 3,3 млн. Тонн закуплених по споту і комерційному форварду, а також понад 870 тис. Тонн закуплених за державною форвардної програми і переданих Аграрному фонду.